Από  τις 3 τις  8 Φεβρουαρίου 2020 θα διαρκέσει η νέα ομαδική  έκθεση  ζωγραφικής ,αγιογραφίας ,γλυπτικής  και κατασκευών του Συλλόγου Εικαστικών Καλλιτεχνών  Ελλάδος ‘’Ο ΑΠΕΛΛΗΣ ‘’  στο σύγχρονο εκθεσιακό  χώρο της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ  Κηφισίας 207 στο Μαρούσι .                                                                                                              Τα εκθέματα  των δημιουργών ως εγχειρήματα φωτίζουν  με εκτενή τρόπο το εύρος, το ενδιαφέρον  και την σημασία του έργου τους  συσχετίζοντας τις διαχρονικές με τις μορφολογικές τάσεις.Προτείνουν  μία  εμπεριστατωμένη οπτική  που  ενεργοποιεί  το παρόν, εγγράφοντας την μοντέρνα τέχνη μέσα σε  προοπτικές.                                                  Το αφιέρωμα  που παρακολουθούμε αναδεικνύει, διαμορφώνει ,συμβάλει  και δραστηριοποιεί μια  μεθοδολογία που καθορίζει  πορείες μέσα από την έρευνα και την συλλογή του υλικού . Με αφορμή μια επιστροφή  επιχειρείτε  η  αιχμή της  αναθεώρησης  με απώτερο στόχο την ανίχνευση.                                                                                        Η έκθεση αποτελείται από παράλληλες διαδρομές με ταυτότητα  .Με τεκμήρια  αναδεικνύει  την σχέση του  μοντέρνου με  την κλασική διεκδίκηση και  την λειτουργία του ντοκουμέντου  με την  αισθητική  αξία. Σημασιολογικά  επικεντρώνεται  και εμβληματικά   αντιπροσωπεύει   κατευθύνσεις , προτεραιότητες και  προτιμήσεις .                                    Η επικράτηση  της αναβάθμισης  γοητεύει . Με  μεστότητα  και σαφήνεια ενσωματώνει  κάθε εκλεπτυσμένη δυναμική  διατηρώντας  λεπτές ισορροπίες  εμπέδωσης, αναθεώρησης  και  μεταλλαγής  . Συγκροτεί  το συνολικό οικοδόμημα που   περιλαμβάνει  διαδοχικά  στοιχεία  με  παραπομπές  . Οι συστοιχίες  των ανακατατάξεων   εκπέμπουν  τον  συλλογισμό της  βούλησης  που υπερακοντιστεί  εκφάνσεις  και  ενώνεται  με την συμπαντική νομοτέλεια .    Μέσω  της λειτουργικότητας   η  επίγνωση της  σύναξης εντείνει  στόχους  που  επιδέχονται  επεμβάσεις  από αντανακλάσεις  της στωικότητας  .                                                            Ο κάθε  φιλότεχνος  επισκέπτης  έχει την δυνατότητα να  δει από κοντά  συγκεκριμένες συλλήψεις  μοναδικής αισθητικής, ένα  πανόραμα  ποικίλων υφολογικών  τάσεων  που  προτείνονται μέσα από κριτήρια π επιλογών.                                                                Πρόκειται για πίνακες όπως το φυσικό τοπίο με θαλάσσια αύρα  της Καίτης Τύμη, η βραβευμένη χρυσοποίκιλη ευφάνταστη  αγιογραφία με απεικόνιση τον Άγιο Σεραφείμ  του Σαρώφ της Μαριλένας Φωκά ,οι ενοιολογικές, αφαιρετικές  και ιδεογραμικές συνθέσεις της Ρουμπίνης  Παπαλεξοπούλου και της Xρυσούλας Δεμάγκου ,το σπασμένο καράβι  σε τρικυμιώδη θαλασσογραφία , με αναφορά στον ποιητή Γιάννη Σκαρίμπα της Καίτης Πανάγου και  η πρόσοψη-είσοδος νεοκλασικού σπιτιού της Ματίνας Βαρλάμου.                                  Είναι στιγμές έμπνευσης, αλήθειας  και εξέλιξης . Νεωτερικές κινήσεις και πράξεις  με ρίζες στο παρελθόν ,με συνέπειες  μιας καινούργιας  διαδικασίας που εκτείνεται  σε ένα παράλληλο χώρο εμπειριών,  αναγκών  και προσδιορισμένων μεταμορφώσεων.   Σηματοδοτούν  αλλαγές και ολοκληρώσεις  στο  προχώρημα των αισθήσεων . Οι ρυθμοί  γίνονται  εναύσματα. Αποτελούν σχολή για  προσεγγίσεις  μέσα από ετερόκλητες ομοιογένειες διαλεκτικής σύζευξης.                                                                                   Οι ενότητες  συνδυάζουν   την  συνειδησιακή συγκυρία  με το υπερρεαλιστικό μοτίβο ανασυγκρότησης. Μέσα από τις γλυπτικές   προσεγγίσεις δένουν ενδόμυχες γραμμικές  θεάσεις που  αποτυπώνουν μια ιδιάζουσα πλευρά της πραγματικότητας. Μεταφέρουν μια μνημονική  πρόθεση  με αποσπασματικό κλοιό  εκλεκτικά και ιδιότυπα .                              Η πληρότητα των κατασκευαστικών δυνατοτήτων   προκαλείτε με ευκρίνεια  . Οδηγεί  σε μονοπάτια  ανάπτυξης των βαθμών και στον χαρακτηρισμό των μονάδων ανακυκλωμένης  εκποίησης.Με στοιχειώδη λεπτομέρεια  είναι εμφορούμενες από απεικονίσεις της έντεχνης αποκάλυψης. Προσωποποιούνται  από την μεταβλητότητα της  σκέψης  και μεταλλάσσονται σύμφωνα με τους  νόμους της ογκολογικής βαρύτητας  απέναντι στην αρμονική προσήνεια . Παρουσιάζονται εναργέστατα  ως ιδιότυποι συνδυασμοί ενός πεδίου διευθέτησης   προτάσεων που ανιχνεύει ένα υλικό πτυχώσεων  .                                                            Κυριαρχούν  με αυστηρότητα  σε  μια  ευρηματική και  εξιδανικευμένη συνθήκη που επεξεργάζεται πειραματισμούς, μυθοπλαστικές αποτυπώσεις  και  μετουσιωμένες  δράσεις .    Η  εικονιστική υφή των αγιογραφιών ενέχει μια διαχρονική πορεία παρουσίας που μαρτυρά μια διάθεση σεβασμού και κατάνυξης .Η δραστηριότητα τους εμπεριέχει ευλαβικές καταθέσεις με  χροιά ενδοσκόπησης.  Απόρροια  της κατάστασης  είναι οι  προτάσεις   που συγκινούν  χάρη στην διακριτικότητα  του θρησκευτικού  στοχασμού . Tα υπόλοιπα εκθέματα   φανερώνουν μια   πλειάδα   και  μια ποικιλία θεματικών και στιλιστικών οραματισμών που  παρατίθενται  με   τονισμένες  παρεμβάσεις  . Διευρυμένα η ταχύτητα και η ακρίβεια  τους προβάλλει  την  εξάσκηση και  την ανατρεπτική ανέλιξη των πόρων  που μετατρέπεται σε υπόθεση διαλογής, γνώσης  και  δεξιοτεχνίας.Η  εικόνα του σχεδίου και του χρώματος  ως μέσο συνομιλίας με τον θεατή  παραπέμπει σε ένα ιδιαίτερο ,διαφορετικό και ανεξάντλητο περιβάλλον  .
Εμπεδώνει  άμεσες  προθέσεις ουσιαστικής  απόδοσης  που  επιδίδεται χρηστικά με ευνόητα  και  ευπρόσδεκτα μηνύματα . Αναπαριστά   οντότητες  με  στοιχειώδεις συνευρέσεις .          Η τεχνοτροπία  προσδιορίζεται από  την ψυχολογία  της γραφής  και την οσμωτική υπερβατική μέθεξη. Η εξέλιξη των θέσεων τους  αξιοποιεί  τομές που  ενδυναμώνουν  την πλήρη αισθαντικότητα της  προοπτικής . Παρέχει  την  απτότητα στην σχετικότητα της διατομής  και της διάστασης των επιμερισμών.                                                                  Το περιεχόμενο  διεξαγωγής  των δεδομένων  κινείται ανάμεσα σε παραμέτρους διαιώνισης και σε  κατηγοριοποιήσεις ανασύνθεσης της υπόστασης των προσανατολισμών.                    Ο τρόπος επιλογής   κινητοποιεί την αισθητηριακή νόηση  σηματοδοτώντας ισοδύναμα τις τυπώσεις. Διαθέτοντας οξύτατη παρατηρητικότητα και  λυρισμό συνδυασμένο με ενσυνείδητη ευαισθησία  οι δημιουργοί  ενοποιούν   στάσεις  εμπλουτισμένες από μεταφυσική διάταξη.Συγκροτούν μερίσματα  για μια διείσδυση σε χαρτογραφημένα επίπεδα εκτόνωσης και απεραντοσύνης  που  αποδεικνύουν   την λειτουργικότητα   της προβολής ενός πλαισίου ζωτικότητας που αποθησαυρίζει  την  προσφορά   στην ψυχοσύνθεση των θεατών  και τους  καθοδηγεί  σε οδούς που αναμφίβολα  ενισχύουν τις επιλογές τους .          Με αδρότητα  προωθούν  μια πληθωρική περιδιάβαση  και  μια ματιά που κυριαρχεί στην ανατομία των διακυμάνσεων .

Στη φωτογραφία  η βραβευμένη αγιογραφία »Ο Αγιος Σεραφείμ του Σαρώφ» της Μαριλένας Φωκά.