Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Ο ήρωας… Ο Στρατής… Θα μπορούσε, όμως, να λέγεται και Λάκης, Βασίλης, Αλέξανδρος, ή όπως αλλιώς, δεν είχε σημασία… Όλα στριφογύριζαν στον ίδιο κύκλο. Του άρεσαν οι κύκλοι, οι σταθερές τροχιές, η γοητεία της φιλοσοφίας τους, η θεωρία του τίποτα, το τίποτα… τα πάντα… Όταν ζεις στο τίποτα έχεις ελπίδες… Πίστευε πια ότι το τρένο δεν θα περνούσε γι’ αυτόν… Μια φορά πέρασε και το είχε αφήσει να φύγει… Έπρεπε να βγάλει το πρόγραμμα από τη ζωή του και να λειτουργήσει με την αίσθηση… Τέρμα πια οι υποχωρήσεις… Και κείνο το… κουζλούκι; Τι ήταν επιτέλους…; Ένα μυθιστόρημα-μωσαϊκό συναισθημάτων, σκέψεων, προσώπων, συμπεριφορών, μέσα από την αφήγηση του κεντρικού ήρωα που θα μπορούσε να είναι ο καθένας από μας που βιώνει μια ζωή απλή και συνάμα σύνθετη στην απλότητά της, συνηθισμένη κι εξαίσια ασυνήθιστη, βαρετή και συνάμα συναρπαστική στην καθημερινή της ρουτίνα… Ένα εξαίσιο μυθιστόρημα!

 

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο
Περίληψη: Η Υπάτη, ένα παιδί παρατημένο από τη μάνα του, παιδί αγνώστου πατρός, μεγαλώνει χάρις στην συμπόνια κάποιων συγγενών. Όμως το αίσθημα του παρείσακτου, του παρία, δυναστεύει την ψυχή της έφηβης που αναζητά συναισθηματική ασφάλεια στην αγκαλιά ενός πολύ μεγαλύτερού της άνδρα. Ο Γιώργος, ερωτευμένος μαζί της, θα της τάξει γάμο, όταν θα μείνει έγκυος, όμως θα της ομολογήσει πως είναι ήδη παντρεμένος… Θα παντρευτούν με ψεύτικα χαρτιά αλλά η διγαμία θα αποκαλυφθεί με τον αιφνίδιο θάνατο του Γιώργου… Η Υπάτη, στο έλεος της εκδικητικής πεθεράς της που θα της πάρει το παιδί που θα φέρει στον κόσμο, μπαίνει στη φυλακή… Δυο χρόνια αργότερα, ελεύθερη πια, θα συναντηθεί ξανά με τη μοίρα της… Θα γνωρίσει τον έρωτα στο πρόσωπο του νεαρού Βασίλη, που όμως την συνδέει μαζί του το αίμα του νεκρού άνδρα της…
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Η Ολυμπία, η Νέτα, η Κορνηλία και η Ουρανία… Τέσσερεις γυναίκες εγκλωβισμένες για πολλά χρόνια σε αδιέξοδους γάμους, που τις φθείρουν ψυχολογικά με το βάρος των υποχρεώσεών τους, αποφασίζουν η καθεμία ξεχωριστά και όλες μαζί να αλλάξουν τη ζωή τους, να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους… Όλες τις ενώνει ένας κοινός στόχος, μια κρυφή λαχτάρα που βασανίζει αρκετό καιρό το μυαλό τους, και προσπαθεί να πάρει σάρκα και οστά… Επιθυμούν σαν κολασμένες να πάρουν εκδίκηση για τα χαμένα όνειρα και τον χαμένο χρόνο… Όμως εμπόδιο σε αυτό είναι οι ίδιες τους οι μανάδες που ελέγχουν τις ζωές τους… Θα τα καταφέρουν τελικά να βρουν τη δικαίωση; Ένα εξαιρετικό δείγμα κοινωνικής λογοτεχνίας που φέρνει τη γυναίκα ενώπιον του εαυτού της!

 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Σε έναν ξενώνα-ησυχαστήριο, συναντιούνται τρεις φίλοι. Ο Τάσος Καλαβρυνός, δημοσιογράφος, η Ευρυδίκη Ζησίμου, δικηγόρος και η Χρύσα Παπαστάμου, μεταφράστρια. Με αφορμή τα γενέθλια της Χρύσας, οι τρεις παιδικοί φίλοι θα κληθούν να αναμετρηθούν με πληγές, απωθημένα και καταστάσεις του παρελθόντος που απλώνουν απειλητικά τον ιστό τους στο σήμερα. Ένα βαρύ, ένοχο μυστικό έρχεται στην επιφάνεια και απειλεί να τινάξει στον αέρα τα πάντα. Ένα νέο πρόσωπο, ο δημοσιογράφος Δημήτρης Δελής, εμφανίζεται ξαφνικά στο προσκήνιο, ανατρέποντας τις ισορροπίες και δημιουργώντας νέες. Φιλία και έρωτας, πάθη και μίση θα μπλεχτούν σε ένα ανεξέλεγκτο γαϊτανάκι καταιγιστικών αποκαλύψεων το οποίο παρασέρνει τα πάντα. Τέσσερις άνθρωποι, που καλούνται από τη μοίρα να επαναδιαμορφώσουν ο καθένας το δικό του σήμερα. Τι θα είναι ίδιο στο τέλος;

 

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα
Audiatur altera pars έλεγαν οι Λατίνοι. Η άλλη πλευρά βέβαια είναι αυτή που τις πιο πολλές φορές μας καθιστά αμήχανους, είναι αυτή που μας ξεβολεύει από τις κατακτημένες συνήθειες του παρελθόντος και μας δη μιουργεί την αίσθηση πως δεν πατάμε γερά στα πόδια μας. Η δικτατορία των συνηθειών… Καιρός δεν είναι να προχωρήσουμε σε ακόμη μία απομυθοποίηση; Κι η απομυθοποίηση που έχουμε στο μυαλό μας σε καμία περίπτωση δεν θα είναι μια αποτυχημένη παρωδία! Κατά τα τελευταία δεκατρία χρόνια που διδάσκω σε μαθητές μου την “Ελένη” του Ευριπίδη πολλές είναι οι φορές που άλλαξα την ένταση, το χρώμα και τη φορά της ελαστικής στοχοθεσίας μου. Τη στιγμή που έρχομαι σε επαφή με το συγκεκριμένο κείμενο επιδιώκω τα παιδιά μου να κάνουν ένα βήμα πιο πέρα από τα οφθαλμοφανή και τα κοινότοπα για να ξεπεράσουν τον φιλόσοφο, τον ψυχολόγο, τον αντιπολεμικό ποιητή… Το “φαίνεσθαι” και το “είναι”, τα οποία ταξιδεύουν διάσπαρτα σε όλο το έργο του, ερμηνεύονται από την ευαισθησία της αγνής εφηβικής ψυχής, αποκωδικοποιούνται και παίρνουν μια θέση στον προσωπικό αξιακό τους κώδικα.

 

Έλα σε μένα - Skroutz.gr
Εκείνος, ο αινιγματικός Αλέξανδρος, πετυχημένος και γνωστός ως νεαρός σταρ. Νόμιζε πως είχε μάθει να διαχειρίζεται καλά τους ερωτικούς πειρασμούς, αλλά η λάμψη του χάνει τη δύναμη της στους τέσσερις τοίχους της νυχτερινής μοναξιάς του. Εκείνη, μια μυστηριώδης ύπαρξη, ένα φάντασμα του διαδικτύου που του συστήνεται ως Ζωή και του εκφράζει την ερωτική του επιθυμία. Η ανάγκη της ηδονής γίνεται εμμονή κι ένα άρρωστο παιχνίδι με το άγνωστο ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια τους. Επικοινωνούν καθημερινά ανταλλάσσοντας μηνύματα μέσω του διαδικτύου, ώσπου έρχεται η στιγμή να συναντηθούν. Ποιά είναι η Ζωή στην πραγματικότητα; Το φάντασμα δραπετεύει από τα στενά όρια του διαδικτύου κι ο γρίφος απεγνωσμένα επιζητεί τη λύση του. Θανάσιμα μυστικά ξεδιπλώνονται σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή. Από τη νυχτερινή Αθήνα ως τα φώτα της Times Square, τα αρώματα του Βοσπόρου, το Μιλάνο… Μια ασταμάτητη δοκιμασία ζωής και θανάτου θα οδηγήσει δύο ανθρώπους στα άκρα. Ένα “εσωτερικό” μυθιστόρημα για τη δύναμη της αγάπης, της εκδίκησης και της συγχώρεσης. Ένα παιχνίδι μυστηρίου, ένα λογοπαίγνιο του έρωτα, των ηδονών και των καταστροφικών ψευδαισθήσεων.
Ο Αλέξης Δημόγλου, η γυναίκα του η Όλγα και ο κουμπάρος τους ο Μιχάλης έχουν μεγαλώσει μαζί από παιδιά. Τριάντα χρόνια μετά την αποφοίτησή τους από το λύκειο, για διαφορετικούς λόγους… βρίσκονται και οι τρεις τους στην Καβάλα, την πόλη των παιδικών χρόνων και των εφηβικών ερώτων. Το πρώτο βράδυ της παραμονής τους στην πόλη θα είναι μοιραίο για την μετέπειτα ζωή τους. Ο Αλέξης συναντά παλιούς τους συμμαθητές σε ένα ταβερνάκι της πλατείας του Αγίου Νικολάου, ο Μιχάλης επισκέπτεται το πατρικό του σπίτι και η Όλγα κρυφά από τον άνδρα της καταλύει σε ένα κεντρικό ξενοδοχείο. Το άλλο πρωί η γνωστή καθηγήτρια της Φαρμακευτικής Όλγα Γεωργακά βρίσκεται νεκρή στο δωμάτιο της. Τα νέα δεν αναστατώνουν μόνο τους γονείς της νεκρής γυναίκας και την ηρεμία της επαρχιακής πόλης, αλλά και την κυρία Αδαμαντίνα, παλιά παραδουλεύτρα της οικογένειας Γεωργακά και μητέρα του Μιχάλη Γαλάνη. Δολοφονία ή αυτοκτονία; Οι ύποπτοι για τον Ηρακλή Κρόκο – τον αστυνομικό διευθυντή της περιοχής – είναι πολλοί. Ο άνδρας της, ο κουμπάρος της, ένας παλιός ανεκπλήρωτος έρωτας του συζύγου της, η νεαρή ερωμένη του Αλέξη η Λίνα, δημοσιογράφοι… Όλοι τους ύποπτοι -καθ’ έξιν! Θα καταφέρει άραγε το λαγωνικό του “μικρού Μόντε Κάρλο” να διαλευκάνει την υπόθεση… όπως θα έκανε ο Ηρακλής Πουαρώ;

 

Μένουμε σπίτι. Μέρες και νύχτες μιας καραντίνας - Κλαψινάκης
Στο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό των Εκδόσεων Ωκεανός –με θέμα τη γνωστή φράση «Μένουμε Σπίτι»– λάβαμε πάνω από 3000 διηγήματα. Τα διαβάσαμε όλα με προσοχή, ακούσαμε με σεβασμό τις διαφορετικές φωνές των δημιουργών τους, συγκινηθήκαμε με την ουσία της ευαισθησίας τους και συνειδητοποιήσαμε πράγματα πολύτιμα και σπουδαία μέσα από αυτά. Να είμαστε άνθρωποι λοιπόν, να αγαπάμε τους συνανθρώπους μας, να βρίσκουμε τις στιγμές της ευτυχίας σε πράγματα μικρά και να μένουμε μακριά από την κίβδηλη σιγουριά που μας προσφέρουν τα αυτονόητα! Χειρότερος εχθρός μας είναι ο εκτροχιασμός και η ανατροπή του αυτονόητου! Τα μικροδιηγήματα-μικροαφηγήσεις των 280 λέξεων θα σας κρατήσουν συντροφιά αυτές τις περίεργες μέρες της δεύτερης καραντίνας. Θέλουμε να πιστεύουμε πως η ουσία τους θα σας συντροφεύει και στο μέλλον. Διαλέξαμε με δυσκολία 269 από αυτά τα κείμενα ψυχής και μυαλού για τούτο το βιβλίο και σας τα παραδίδουμε.