Ο ποιητής Κώστας Μεσσάρης, γνωστός ηθοποιός από τον χώρο του θεάτρου ,του κινηματογράφου και της τηλεόρασης στο ενδιαφέρον πόνημα του που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Φίλντισι και κοσμείτε με εικονογράφηση από φωτογραφίες γλυπτών της συζύγου του Κατερίνας Δελαπόρτα αφήνει στην άκρη την προσωπική σιωπή του και κινείτε ρυθμικά από το παρελθόν με ποικίλα πλαίσια αισθήματος ευθύνης στο σήμερα .Οι διαγώνιες ενδελεχείς διαδρομές του αναφέρονται στην κοινωνική παθογένεια και στις αρνητικές ενδογενείς καταστάσεις που κουράζουν ,που απασχολούν με πάθος και έξαρση ,που φτάνουν κάποτε τα πράγματα στο απροχώρητο .Η θυελλώδης ατμόσφαιρα που δημιουργεί η συνυφασμένη ποίηση του επιτρέπει στο αναγνωστικό κοινό να ακολουθεί διόδους καθόλου ευφραντικούς αλλά που εμπεριέχουν την ελπίδα ότι θα ξεπεραστούν τα κακώς κείμενα ίσως τηρώντας τα φυλασσόμενα σχέδια των αναδρομών που θα θωρακίσουν τις σκέψεις και τις συνειδήσεις .Επεξεργάζεται ένα πλούσιο υλικό με εξερεύνηση και μανία πορείας σε θέσεις με μελετημένα, φωτεινά μονοπάτια σοβαρής, κυρίαρχης ,αισθαντικής και αρμονικής ματιάς για τα πράγματα και τα συμβάντα . Οι προθέσεις του με σίγουρες επιλογές φωταγωγούν την ψυχική διάσταση και τον αναδεικνύουν σε ανιχνευτή ιδεολογισμών που φιλτράρουν τις νοηματοδοτήσεις και εκπέμπουν ένα βιωμένο σπινθηροβόλο πνεύμα .Η χυμώδης και απέριττη απλότητα κάθε απεικόνισης του σηματοδοτεί σπάνιες ιδιότητες που με εντιμότητα και συνέπεια πετυχαίνουν να μεταδώσουν στο έπακρο το εμφανές λεξιλόγιο των εφέσεων του . Ο χαρακτήρας των διακυμάνσεων του εμπεριέχει και τον παραδειγματικό λόγο. Οι καταβλητέες τάσεις και οι πολυκύμαντες επισημάνσεις του συνδέουν αμετάκλητα τις αποδόσεις του . Εμβαθύνει σε στοιχειώδεις και σταχυολογούμενες απεικονίσεις που ενδυναμώνουν τις εμβληματικές εικονίσεις . Οι χαρακτηριστικές αψίδες του υπερτερούν στην ποιοτική αντίληψη και στην μεγεθυντική κλίμακα της πρωτοποριακής στάσης. Εκφράζουν διαχρονικές εναλλαγές και εύληπτες διαφοροποιήσεις με χρονική απόσταση αλλά και πολύ κοντά στα τρέχοντα θέματα . Με στοχαστική και διαρκή εμμονή κωδικοποιεί φόρμες που παραπέμπουν σε ταξιδιωτικά πεδία . Με επαρκή διευθετημένη περιπλάνηση και συναφή περιήγηση αναγάγει τους στίχους του στο χώρο της συναρμολόγησης των χειρισμών . Με εκπληκτικό τρόπο στα αναγνωρίσιμα και οικεία επίπεδα του παρεπιδημούν οι ευρείες σημάνσεις . Αντιμετωπίζει την ζωογόνα υφή της καίριας πραγματικότητας επιφυλάσσοντας μια άρρηκτη σχέση που διακρίνει τα δεδομένα του υπαρξιακού εγχειρήματος. ευπρόσδεκτα και προβάλλει τα στοιχεία της άμεσης αναφορικής διευθέτησης εκθέτοντας τις δοκιμασίες και τους ευρύτερους προβληματισμούς της ανθρώπινης φύσης. Μέσα από τον δικό του προβληματισμό συγκροτεί ικανότητες και δυνατότητες του γλωσσοπλάστη που τον κάνουν να ανελίσσεται και τον κατατάσσουν σε άριστο χειριστή της λόγιας πεζογραφικής επέμβασης . Καταγράφει και φωτίζει πτυχές και στιγμές .Μέσα από εδαφικούς ρυθμούς σταχυολογεί την αυθεντική πραγματικότητα της ζωής. Προσεγγίζει την περιοχή της μέθεξης, τον τόπο της λύτρωσης και το μέρος της κάθαρσης καθώς προτείνει λεκτικές λύσεις αντιμετώπισης των ζωτικών διαστάσεων. Η περιπλάνηση του καταλήγει σε μια απόλυτη περιπέτεια . Αξιώνει ευπρόσδεκτα την επικράτηση των παροτρύνσεων της πλήρους αισθητοποίησης. Η ευλάβεια της αντιμετώπισης για την ανθρώπινη πορεία θέτει κίνητρα που υπόκεινται σε θεματικές γέφυρες. Στην γραφή του διακρίνουμε να συμπεριλαμβάνονται στίγματα πνευματικότητας και συνδιαλλαγής. Δημιουργεί ένα φόντο αποκαλύψεων στο οποίο έξυπνα αναμιγνύει την έμπνευση με τα στοιχεία της άμεσης αναφοράς . Η κίνηση του προκαθορίζει κυκλώσεις με κοινωνιολογικές τοποθετήσεις και εμβόλιμες συγκροτήσεις. Μετατρέπει επεκτατικά τις φέρουσες επίκαιρες αφηγήσεις του χρησιμοποιώντας χρώματα που δημιουργούν ένα περιβάλλον με ενδογενείς γενικευτικές παραθέσεις. Η συλλογή προβάλλει δέσμες περισκέψεων που κατέχουν εύλογα διαμετρήματα και παραπέμπουν σε εμβληματικές χαράξεις . Καταφέρνει να σωματοποιήσει στα σημαντικά ζητούμενα την γενετική αλληλουχία που κινείτε παράλληλα με το ορατό και το προφανές δεδομένο της εκποίησης .
Η φωτογραφία του εξωφύλλου είναι από το προσωπικό αρχείο μου από την δεκαετία του 90.Εκτός από τον Κώστα Μεσσάρη διακρίνουμε στο κέντρο την σημαντική ηθοποιό του ελληνικού θεάτρου Νίκη Τριανταφυλλίδη που υπήρξε σύζυγος του.